Nekad poom | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poom

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127316957/

Vad är ditt namn i verkligheten? Luckas

Vad är ditt discord namn? poom#7168

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Jag är en arbets man som gillar att jobba för folk man kan säga att jag är spring pojke men jag inte har kriminel rollen jag är en man som gillar att köra bil och min yrke när jag var lite va ju så klart polis men min karaktärs föräldrar har blivit häktat i fängelse hela sin liv så ingen har taggit han om min karaktär

Varför ska just du bli whitelistad? för många kan RPa bra i serven och det är så kul och köra i denna serven när folk inte lallar runt jag hoppas värkligen att jag blir wl i serven.Jag vill bli wl för att jag vill kunna få olika roller till exempel som kriminel rollen så att jag inte blir bannad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för serven är stor och många kan RPa bra det är inte som alla andra server i svergie det är bra regler

Hur hittade du Unive? den va top 1 i min fivem lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag är på samma nivå som alla andra i serven

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade snöstaden för ut och tyckte att det va en lal server......Jag vill jätte gärna bli wl i serven det här är min sista försök för idag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka