Nekad poom | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poom

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127316957/

Vad är ditt namn i verkligheten? Luckas

Vad är ditt discord namn? poom#7168

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. vi ska ta en kriminel ansökan iallafal han heter felix mangnusson gillar att glida runt köra bil han är kriminel gillar att hjälpa folk så att man ksk får hjälp till backa nångong han älskar denna staden han skulle kunna göra att för att unvika att bli avstängd i från staden

Varför ska just du bli whitelistad? för jag har varit whitlistad i alla andra stader och jag har riktig bra rp nivå som alla andra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för serven är stor och många kan rp bra det är bra regler mer relastic och många i server är könna

Hur hittade du Unive? den va top 1 i min fivem lista och kollade på olika streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? asså jag vet faktis inte men min mål är nog att vara på en riktig bra rp nivå

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade snöstaden för ut och tyckte att det va en lal server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka