Nekad poom | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poom

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Poom

Vad är ditt discord namn? IcaMaxi#1503

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mayckel Andersson han är 19 år gammal och växte i Söder om stockholm. När han var liten var han en vanlig unge som hade mycket energi och gillade att leka runt men när han blev äldre så blev hans bror svårt sjuk. Mayckels familj hade inte så mycket pengar så han gick ut och försökte skaffa pengar för medecin, då stötte han på några äldre människor och de frågade han om han ville tjäna lätta pengar och han tackade ja och han skulle vara deras springpojke genom att sälja deras varor. När han hade fixat pengar så var det redan försent och hans bror avlede tragiskt. Han fortsatte att jobba för de och fixa pengar och nu orkar inte mayckel med sitt liv i luläget så han flyttar med en ny start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp genom att vara social och inte lalla, jag kommer att ta unive fullkomligt seriöst för att kunna göra roliga scenarion som man kan ha som en upplevelse för livet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att speal för motpartens vinst innebär att man ska kunna ha roligt i ett scenario och att man alltid inte behöver vinna. t.ex ett slagsmål. din motstånader ligger nere på marken och du fortsätter att sparka ner han tills han blivit medvets lös.

Hur hittade du Unive? en vän rekomenderade

Nekad utveckla allt mer och ansök igen om 24h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka