Accepterad poom | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poom

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137756211/ | GOGGLE HAR HJÄLP MIG ATT SKRIVA DENNA BANÖVERKLGAGAN MEN DET ÄR MINNA EGENA ORD SOM GOGGLE HAR GJORT OM TILL EN TEXT.

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? bLIXTEN MCUen#8047

Vem var det som bannade dig? Nizze#1337

Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad i 30 dagar men just nu så har jag väntat ut några dagar så jag har bara 14 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft samt Lall ~Nizze. Återstår: 16 dagar 7 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för just dessa bitar att jag fearr rpade och för att jag lallade med att fråga om jag fick äta en chicken nugget som låg på marken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle säga både ja och nej på den frågan. Detta för att enligt mig så ska det inte gå att få en 30 dagars ban bara för att man frågar om man kan äta en chicken nugget som ligger på golvet. Jag tycker däremot att de som kidnappa mig förtjänar en hårdare ban än vad jag fick. Detta för att de båda drar ak från ingenstans och sen kidnappade de ett barn bara för att de hade gängkrig med barnets pappa. Detta scenariot var utfört dåligt från båda parterna och detta borde antingen båda få ban för eller ingen av oss. Jag kan däremot förstå min ban till den mån att det var lite lagligt att fråga om jag kan äta upp en chicken nugget som ligger på bilgolvet. Detta var däremot inte det värsta jag gjorde utan det värsta var att jag sprang iväg medans jag var under vapenhot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga både ja och nej på den frågan. Detta för att enligt mig så ska det inte gå att få en 30 dagars ban bara för att man frågar om man kan äta en chicken nugget som ligger på golvet. Jag tycker däremot att de som kidnappa mig förtjänar en hårdare ban än vad jag fick. Detta för att de båda drar ak från ingenstans och sen kidnappade de ett barn bara för att de hade gängkrig med barnets pappa. Detta scenariot var utfört dåligt från båda parterna och detta borde antingen båda få ban för eller ingen av oss.

Jag kan däremot förstå min ban till den mån att det var lite lagligt att fråga om jag kan äta upp en chicken nugget som ligger på bilgolvet. Detta var däremot inte det värsta jag gjorde utan det värsta var att jag sprang iväg medans jag var under vapenhot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag komer inte rikirg ihåge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att ha tagit det lite mer seriöst dvs att inte fråga om jag får äta en chicken nugget som låg på marken. Jag skulle framförallt inte försöka fly därifrån när jag är under vapenhot eftersom att det klassas som en låg grad av fear rp och varför det bara är en låg grad är för att de inte kollade på mig. Dessa bitar kommer jag att verkligen tänka på i framtiden eftersom att jag nu har tittat på mycket olika streams och försöker nu istället att förbättra min rp så gott det går.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av min ban som tex att jag ska ta rp’n mycket mer seriöst och nu när jag har funderat på vad jag kan göra bättre så har jag och goggle kommit fram till att jag ska rpa med han för att dels kunna förbättra min rp och för att jag inte ska vara kriminell då jag inte riktigt klarar av det som det ser ut i nuläget

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd
Vill att du läser igenom alla regler en gång!
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka