Accepterad pool0202 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pool0202

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Stäveryd

Vad är ditt discord namn? pool0202#2931

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hubert Stensson. Hubert är väldigt driven och engagerad, lättsam och behjälplig i varje minut. Han är 55 år gammal men i skallen är han fortfarande en 25 åring.
Huberts egenskaper är att han är driven, lätt att prata med, snäll, noggrann och vill alla väl. Hubert flyttade till Unive för 3 månader sen och har redan skaffat sig massvis utav olika vänner. Han kommer ifrån Falun i Dalarna. Hubert brukar lägga långdragna skämt som nästan ingen förstår sig på utom han själv. Han försöker sig själv förstå sig på storstadsborna men har lite problem att förstå sig på alla uttryck. Hubert har sin familj kvar i Falun och han försöker dag in dag ut att hjälpa sin ensamstående Mamma och lillbrorsan Hugo som försöker hjälpa sin gamla mamma. Mamman är väldigt sjuk och detta har resulterat att Hubert har fått jobba väldigt mycket i Unive för att försörja familjen hemma i Falun. Hubert har jobbat på flera mindre betala jobb som reporter och vaskat guld. Han har dock haft det knapert med att söka jobb då han inte har dom rätta utbildningarna än och inte varit medborgare i staden, vilket har gjort att han inte har haft möjligheten att söka vilket jobb han vill. Hubert gillar att hjälpa folk och har alltid gjort vilket har lett till att han försökt sig in på Sjukvårdararbetsmarknaden och hoppas att inom kort framtid kunna få jobb som sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en mer social rp och en mer seriös server med många bra och långdragna scenarion. Jag kommer också att hjälpa nytt folk att komma in i rpandet och förstå sig på sin rp och kunna rpa seriöst. Jag kommer se till att alla får det roligare i rpn med mitt humör och min rp, jag kommer också följa alla regler vilket jag har läst på och förstår.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra rättvist för både parter, att inte spela för egen vinst utan att se till att det blir ett bra scenario. Till exempel kan man vid ett rån ta en lagom bra bil så att det även blir roligt för poliserna och möjligt för poliserna att komma ikapp och kunna vinna scenariot. Att inte göra andras förlust till egen vinst.

Hur hittade du Unive? Främst genom andra vänner som tipsade mig och jag hörde massa bra feedback från det innan. Jag har sett streams och sett det på andra platformar som tik tok osv. Jag har rpat på servern tidigare men nu har jag spelat på servern i 2-3 månader men känner att det skulle vara roligt att utveckla det lite och bli medlem!

Vidare till den muntliga intervjun, du har enbart 48h på dig att ta den. Önskar dig stort lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & skickar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka