Accepterad Pontuz08 | Medlem ansökning [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? pontuz08

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pontus Pontusson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Charming, Lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli brandman igen. Hans bakgrund är att han jobbat som det mesta. Han har varit brandchef tidigare i stan. Men i alla fall, min karaktär heter Pontus Pontusson han är en man på 22 år. Han har alltid älskat polisen och har varit polischef på många andra städer. Han älskar att vara med sina kompisar. Han har haft en bra uppväxt under sitt liv och har alltid varit snäll och trevlig. Han tog studenten med bra betyg och därefter ansökte till polishögskolan. När han var klar med polishögskolan jobbade han sig upp till 4års och sedan blev erbjuden att vara polischef på en annan stad. Han var polischef där och sedan tog staten bort han då dom hade en ny polischef. Efter det så flyttade han till en annan stad där han blev erbjuden att vara polischef. Sen tog staten ner han för dom inte förtogs hans koncept hos poliskåren. Nu flyttar Pontus hit och vill bli polis i denna stad med. Sedan tidigare i år fick han stora känslor för en tjej som hete Oliva, efter ett par veckor så blev dom ihop och månad efter gifte dom sig. Oliva blev mobbad i helighet utan att Pontus viste om det så en dag så hörde han på nyheterna att en kvinna vid namn Oliva Pontusson hade tagit självmord. Efter denna händelse så blev han förkrossad. Han orkade inte med livet mer men hans kompisar + kollegor stöttade han under hans jobbiga tid. Nu ett par månader senare har han mått bättre och ser en ljus framtid hos han!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och har stora kunskaper inom rp. Har spelat på servar med seriös rp och därför har jag en bra rp nivå och vill att alla på denna server ska ha en sån bra rp som möjlig. Har även spelat på denna server tidigare så vet att detta är ingen lekstuga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Men ska inte bara spela för sin egna fördel, man ska spela så att det blir roligt för båda sidorna, annars blir det inget skoj i spelet ifall man bara skulle vinna hela tiden ändå. Man ska få en jämn balans mellan partnerna så att båda får vinna och förlora.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, ingen är fel fri. Både powergaming och lall. Men det var länge sedan nu, ingen jag kunde reglerna om powergaming och när man var omogen och satt och lallade på torget med sina vänner. Men sen dess har jag lärt mig att det var omoget och jag har stepat upp mitt game nu och ska hålla mig fel fri.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: Man dödar/slår någon utan bakom liggande scenario. Powergaming är två grejer, 1 är att man spelar bara för pengar och makt, det andra är att man ska spela på sina skador. Vdm: att man kör våldsamt med sin bil, att man använder den som ett vapen och kör på folk. Fearrp, man ska spela rädd i scenarion, man ska värna om sitt liv och inte leka odödlig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka