Nekad Pontuz08 | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Pontus

Vad heter du på discord? Pontuz08#4718

Hur gammal är du? 14(08)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att försöka att skapa rtj till en bättre plats och samtidigt få mina anställda att bli kunniga inom yrket och förstå vad mening med rtj är och hur vi ska rollspela på bästa sätt. Kommer anställa så många som mögligt så vi kan få en stabil räddningstjänst med aktiv personal. Kommer få mina anställda att använda /me på ett bra sätt och ett sånt realistiskt sätt som mögligt. Jag vill fixa så att det används mer realistiska enheter som finns irl och att vi ska jobba som dom gör irl. Kommer även hålla realistiska utbildningar för att bli utbildad inom olika saker som dom gör irl.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter inom vianor då jag har sätt och vet hur dom jobbar. Jag har varit chef på andra jobb och vet hur man jobbar som chef. Har kunskaper inom bil lackning och annat. Jag vet hur man tex pimpar en bil och liknadnde. Jag har även praoat på en brandstation där dom förklara mig hur yrket funkar och hur dom gör sakerna. Hur doms övningar och liknande går till. Jag vet vad för utbildningar som dom har irl och kraven på dem.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mest på helger men även på vardagar kommer jag vara inne. På vardagar kommer jag vara inne från cirka 16.00 - 20.30. På helger kan det variera men minst 8h om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka