Nekad Pontuz08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Ditt discordnamn: Pontuz08

Ditt Hex-ID. 11000013bc3774c

Ange ditt födelsedatum 21 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att Staff-Arbete ser och verkar vara roligt. Jag vill testa vara staff igen på denna server och det vore roligt att själv bli Staff. Jag själv känner att jag vill hjälpa servern med saker. Det skulle varit kul med att framgå i servern utveckling igenom tiden som kommer. Jag skulle vilja hjälpa serverns bästa och förbygga upp RPn på servern. Jag vill hjälpa och stödja servern på alla möjliga sätt. Jag tycker RP är roligt men jag känner att jag skulle vilja bli staff istället och stötta servern på det sättet. Jag tycker det är roligt att hjälpa folk, jag tycker om glädjen att få folk nöjda och glada. Jag hade viljat hjälpa så mycket som jag kan. Därför ansöker jag för att jag vill hjälpa servern och hjälpa andra i deras RP'ande. Jag ansöker om Staff för att försöka hjälpa folk så gott som jag kan, jag är rätt hjälpsam av mig och jag vill försöka att hjälpa folket här på servern samt vara med och hjälpa servern utvecklas på alla möjliga sätt. Jag känner att jag är rätt man för jobbet. Jag borde också bli Staff för att jag är erfaren inom det mesta. Jag kan mycket kommandon och jag känner att jag skulle passat som Staff. Jag är som sagt rätt Hjälpsam av mig och vill göra allt för att hjälpa folket här på Unive att växa på alla möjliga sätt. Jag vill hjälpa nya spelare som kommer till Unive som kanske inte har så bra Erfarenheter inom RP överhuvudtaget att kunna få lära sig att RP'a. Jag vill ge en chans till folk som är ny till RP att få känna av vad RP är och att dom ska få kunna lära sig hur man Rollspelar en karaktär och håller sig till Regler. Jag själv Jag kan jätte mycket regler på unive och då är det bra att ha en staff som kan mycket regler och iställe för att kanske banna en riktigt ny person så kanske jag kickar han/hon eller bannar med en sv ban för att varna dom att de kommer åka på längre ban om de fortsätter och jag kommer där visa hur bra staffs vi på unive har. Jag vill hjälpa alla nya spelare på fivem/unive att ha kul och att om dom åker på en ban eller liknande så förklarar jag varför lungt och sagt jag försöker hjälpa till där det verkligen behöves! Jag kommer även hjälpa till mycket inom att specca vid ställen där det brukar vara många lallare eller liknande mycket kaos liknade!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns ju alltid saker som inte fungerar och alltid kommer. Men vad jag märkt så fungerar inte jobb delen direkt bra. Jobb delen behövs att fixas med att få de lagliga yrken mer aktiva som tex rtj. Jobb rpén på servern är extremt viktigt för att få en stabil rp. Därför vill jag hjälpa till med den delen som jobb ansv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och dom övriga staffsen ska ha ha jobb rpén som ett högt prio. Dom som är jobb ansvariga ska se till att jobben har stabila och aktiva chefer. Vi övriga staffs ska se till så att fler folk söker till dom lagliga jobben som tex meko eller rtj. Krim ansvariga ska vara hårdare på krim rpé och redlista / dra folks krim vid regelbrott. Dom ska försöka få dom som fått indragen krim att vilja bli lagliga jobb så att det skapar en balans på servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är extremt viktigt att agera professionellt som staff. Du som staff ska visa upp servern och därför agera professionellt. Lallar man som staffs kommer folk som spelar på servern tro att det är okej att göra det och då kommer servern bli en lallig plats.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Eftersom det är sommarlov kommer jag kunna spendera en hel del tid på staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började först servern i Januari 2022 men sedan blev medlem i mars 2022. Men nu kom jag tillbaka till servern i oktober 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har en del tidigare erfarenheter inom staff arbete och främst på denna servern.
/ban- du bannar en person med deras id eller deras hex id. Man använder kod ord som väljer hur lång bannen är.

SV Kommandon
/SV - gör så så skriver i servervakt chatt
/SVBAN-Gör så du bannar nån i 30 minuter

Vanliga staffs kommandon
/Kick - gör så du kickar nån
/ban - du bannar en person i en speciell tid angående regelbrott.
/noclip - gör så du flyger runt osynlig
/goto - gör så att du kan gå till en person
/bring - gör så du kan hämta en person till dig
/tpm - gör så du kan gå till din waypoint
/addkey - gör så du kan få nycklar till typ gäng osv
/spectate - gör så du kan kolla på en person i noclip
/togglename - gör så du kans e personens namn och id
/toggleid - gör så du kan se folks id
/setjob - gör så du kan ge jobb till folk
/spec - gör så du får en lista av folks id och namn och att du kan specca dem
/ooc - gör så att ett medelande poppar upp i chatten för alla
/clearchattforall - gör så att chatten rensas för alla

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Skulle det bli något annat är det lugnt, det är bara att det jag valt är dom roligaste men det gör inget om det blir något annat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka