Nekad Pontuz08 | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Pontuz08#4718

Ange ditt födelsedatum 21 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar runt 6-8 timmar per dag och 80% av dom timmarna är då Unive. Jag spelar från 16.00 till cirka 20.30. På helger spelar jag från 11.30 till cirka 00.00 och spelar mest på Unive då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? En månad+

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1020460674272469012/1041346089082695724/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man underlätta staffs arbete när det gäller serverns regelbrott. Om det finns någon som RDM så kan svn då banna dom i 1h och om det är grov rdm kan dom då skicka in till en staff som kan banna dom längre. Man ska även revva ifall någon blir VDMad eller om någon blir RDMad. Kan även vara ifall dom buggar och dör. Som servervakt har man perms som räcker till att få bort lallare. Man kan då banna dom i 1h eller kicka dom. Man kan även revva folk. Man är en vanlig spelare som bannar lallare. Man gör inte som staff som sitter och tar support och noclipar runt. Man rollspelar normalt och ser man någon som lallar så bannar/kickar man dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern med att banna/kicka lallare. Jag vill vara med och underlätta staffsens arbete med att hålla koll på serverns rp. Jag vill vara servervakt så staffsen kan priotera dc, ansökningar och support ärenden. Ser jag en lallare så kommer jag såklart ge dom deras straff som kan vara en ban eller kick. Jag vet kommandon för att utföra servervaktarbete. Tex:
/svban [Id] [Andledning] - banner 1h
/kick [Id] [Anledning] - kickar
/toggleid - man ser spelarnas id
/revive [Id] - Revvar
/sv skriver i sv chatt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man använder sina perms för att tex vinna ett scenario så man inte förlorar sina saker. Man abuaser om man har på /toggleid under skott scenario. Revvar man under skott scenario är man korrupt och förstjänar man inte sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka