Nekad Pontuz08 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Pontuz08

Ange ditt födelsedatum 21 September 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka till forum mod är att jag vill hjälpa till och fixa och ställa till saker till rätta på forumet. Jag ser att det ligger nekade/godkända trådar i den originella kategorin. Jag vill rätta till och arbeta på forumet för att stänga ner och flytta trådar till rätta som hamnat fel eller bara ligger och skräpar. Jag vill få bort gamla trådar och låsa och arkivera dom så att man håller sig till det aktiva trådarna. Samt att få trådarna att ligga rätt är viktigt så att man inte får massor av krångel om man ska hitta en gammal tråd. Jag vill bara att forumet ska se snyggt och professionellt ut och att allt ligger i rätta.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Självklart det är. Det är viktigt att sakerna ligger på rätt plats. Det underlättar bara för alla. För ska man hitta någon tråd så är det jobbigt om tråden ligger fel. Det underlättar om tråden ligger rätt så man enkelt hittar det man söker.

Får en ansökan vara kopierad? Nej självklart inte. Ska man ansöka till något så ska man skriva ansökan själv. Det är som att skriva ett prov i skolan. Man ska göra saken själv.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Det är väll att det finns saker som fortfarande ligger och skräpar. Samt att ibland ser man nekade/godkända trådar i den vanliga kategorin och inte i arkivet. Samt att det finns gamla ansökningar som bara ligger och skräpar.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag skulle vilja att det skulle se ut så här: Att alla tråder ligger rätt och i rätt arkiv, alla regler kring trådarna följs, samt att det ska se bra och snyggt ut och att Staff ska göra så att det ser professionellt ut.

Hur ser din aktivitetet ut? Den skulle jag säga ser bra ut. Eftersom det är sommarlov nu så kommer jag ha extra mycket tid att ha koll på forumet och sköta saker där.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit tidigare varit Helper och därför vet jag hur forumet fungerar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka