Nekad Pontuz (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Pontus

Vad heter du på discord? Pontuz08#4718

Hur gammal är du? 14 (08)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att försöka att skapa rtj till en bättre plats och samtidigt få mina anställda att bli kunniga inom yrket och förstå vad mening med rtj är och hur vi ska rollspela på bästa sätt. Kommer anställa så många som mögligt så vi kan få en stabil räddningstjänst med aktiv personal. Kommer få mina anställda att använda /me på ett bra sätt och ett sånt realistiskt sätt som mögligt. Jag vill fixa så att det används mer realistiska enheter som finns irl och att vi ska jobba som dom gör irl. Kommer även hålla realistiska utbildningar för att bli utbildad inom olika saker som dom gör irl. Kommer vilja samarbeta med er jobb ansvariga så att vi kan fixa problem och göra så att yrket funkar till topp så att aktiviteten på rtj höjs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit uppsatt i räddningsledningen all gångerna jag varit anställd på räddningstjänsten. Jag är f.d branchef inom rtj och har goda kunskaper inom yrket. Jag har kollat på många videos om hur räddningstjänsten jobbar irl. Har läst mycket om vad dom gör och hur dom gör saker på olika larm. Vet även att på varje larm åker det fyra brandmän/brandkvinnor och en styrkeledare och oftast en insatsledare som kommer i sin egna bil. Brandbefälet sitt alltid höger fram i brandbilen och den personen är styrkeledaren. Beroende på larm så ska man åka olika fordon. Tex på bilolyckor ska man åka med räddningsbilen och lastväxlaren. Medans på bränder ska man åka med en släckbil och en 1710(brandbil 3). Jag har praoat på en brandstation och har snackat med brandmän angående deras yrke. Jag har även genomfört övningar som dom gör och vet hur olika larm hanteras

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mest på helger men även på vardagar kommer jag vara inne. På vardagar kommer jag vara inne från cirka 16.00 - 20.30. På helger kan det variera men minst 8h om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, inte tagit intervju på 48 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka