Nekad Pontuss12 | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuss12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093528496/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? ojoj#1111

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Uppväxt: Min karaktär har haft en ganska tragisk uppväxt. Eriks mamma tog självmord när Erik var endast 5 år. Hans pappa sörjde lika mycket som Erik. Han hade inga syskon under uppväxten. Hans pappa är polis och har varit det hela Eriks liv. Eriks dröm är att bli en bra polis som kan hjälpa samhället med alla problem. Han har tidigare jobbat som telefon försäljare och taxi chaufför. Just nu är han arbetas lös och kommer söka jobb hos polis myndigheten. Vilket han hoppas att han en dag kommer vara polis exakt som hans pappa.

Karaktärsbeskrivning: Erik är väldigt bestämd om han åsikter och tycker att gängvåld i Sverige är otäckt. Han kan anses som väldigt hård på utsidan men när man lär känna honom så är han en trevlig och skämtsam. Han gillar kläder. Han är mycket förtjust i kostymer. Vilket han har en hel samling hemma. Och han är mycket insatt i juridik och politik.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ska bli whitelistad för att jag kommer ta RP till ett helt ny nivå till servern och jag kommer att RP:a väldigt seriöst i min roll och du är villig att utföra scenarion även om dem inte kommer att vara till fördel, jag har förståelse över att det inte alltid kommer att gå min väg. Varför jag ska bli whitelistad till servern är att jag kommer att komma med en hög kvalite RP mot alla som spelar och, jag har läst reglerna i servern och kommer lyda dom för om man inte gör det så blir man av med whitelisten. Jag är är ganska bra på RP så jag vet vad som är rätt och fel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag rp:ar seriöst och tar rp seriöst+ att rp tycker jag är så roligt så jag kör det varje dag. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att modda eller förstöra för andra jag rpar för att ha kul och göra så andra får det kul

Hur hittade du Unive? serverlistan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min kunskap inom rollspel och bidra med stora scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka