Nekad PontusClewbirkn1111 | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PontusClewbirkn1111

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198877104625/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Abdi#2575

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Pontus Clewbirnk är född 1985. Han är en snäll fast sträng typ, om någon säger något till han och är allmänt jobbiga kan de förvänta sig något tillbaka. Han har alltid varit den som gärna tar kommando när saker händer eller som nu i polisen tar han gärna befäl. Han har alltid velat hjälpa folk på alla sätt och han har varit sjukvårdare samt polis och hjälpt folk i båda yrkena. Lars går gärna ut med vänner på krogen när han är ledig och bara har de allmänt gött. Han är också väldigt intresserad av bilar och motorer så det är också en stor hobby i Lars liv. Han hade en vanlig upp växt med mamma och pappa en syster och två bröder.De bodde i en villa i ett vanligt bostads område men Lars mamma och pappa hade en deposition för att de hade en son som gick bort när han var 1 år då han åkte med sin morfar i en bil och de krokade med bilen så då dog både deras son och Lars morfar.Hans föräldrar dog hans pappa var polis han åkte på ett larm till en lägenhet där de var mycket ljud musik osv men de han inte visste var att dom
var beväpnade i lägenheten stämning blev väldigt dålig och Lars pappa blev skjuten till döds han mamma fick panik och hon klarade inte av all stress så hon bestämde sig för att ta självmord hon var ute med bilen och hon körde av bron kroppen hittades senare Lars var enu liten vid den tiden så han fick fosterföräldrar så när han blev 18 år gammal flyttade han och bestämde att han skulle bli polis precis som sin pappa han gick polishögskolan och fick högsta betyg så nu är han i familjens stad och letar efter jobb han vill bli av med alla kriminella as ur staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag är erfaren rollspelare med sikte på socialt rollspel. Många ser dåligt folk i en server och tänker att man själv kan bete sig dåligt för det men jag tänker tvärtom! Om du själv beter dig bra och rollspel unikt med högt i tak kommer folk ta efter och skapar där av ett roligt och seriöst Community.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att Jag vill Hjläpa Folk så Unive som att Jobba Som Ambulans

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet inte

Hur hittade du Unive? min Kompis Körde på Unive och Han sa att Unive Va Bra server och sen när jag Skulle Testa Att Köra Så bli jag Med och med intresserad att

Nekad, Utveckla gärna fråga 6-7. Ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka