Nekad PontusClewbirkn1111 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PontusClewbirkn1111

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198877104625/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Abdi#2575

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Då jag är erfaren rollspelare med sikte på socialt rollspel. Många ser dåligt folk i en server och tänker att man själv kan bete sig dåligt för det men jag tänker tvärtom! Om du själv beter dig bra och rollspel unikt med högt i tak kommer folk ta efter och skapar där av ett roligt och seriöst Community.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? FÖR ATT JAG ÄR BRA Å ATT RP OCH JAG VILL HLJÄPA UNIVE ATT KUNNA FÅ FLERA SPELARE TILL SERVEN

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag är erfaren rollspelare med sikte på socialt rollspel. Många ser dåligt folk i en server och tänker att man själv kan bete sig dåligt för det men jag tänker tvärtom! Om du själv beter dig bra och rollspel unikt med högt i tak kommer folk ta efter och skapar där av ett roligt och seriöst Community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? Det innebär att man ska spela för att motparten också ska ha kul och att man ej ska spela för att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? en Pollare Visade mig att Serven va BARA OCH JAG spelade när Unive hette Multystaden

Tillbaka