Nekad Pontus98 | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

'Lil'póntu$

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/5251296195196156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? 'Lil'póntu$#4775

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2000

Berätta om din karaktär. Tja! det är jag som är Korre! jag är 21år gammal och bor på ett motel med min vän vilgot,
I min familj lever det 5 personer + en katt. Min karaktär älskar bilar och har ett stort intresse av dem. Hans drömjobb är qpark/orningsvakt/skyddsvakt. Han gillar också stora äventyr, t ex att åka och hälsa på kompisar. Carmeets är bland det bästa som finns enligt min karaktär. Han gillar ju såklart att glida runt i fräsiga bilar. Min karaktär är 21 år och han är ett tidigare racing proffs. Han tävlade tills sin crash där han bröt benet detta gjorde så att han fick avsluta sin karriär. Men detta stoppar inte honom från att gilla bilar. Min karaktär är också singel och letar efter en partner som han kan spendera sina fredagskvällar på stranden med. Favorit bilmärket är såklart BMW då han har vunnit ett antal race med bilar från deras M-serie. Min karaktär gillar också att spendera tid med vänner och familj. Sen så brukar han också köra bil med sin katt arne. Min karaktär har dock lite svårigheter med hjärnan, Han fick ofta B i alla ämnen trots sina hjärnproblem.

Min bakgrund är väldigt speciell, när jag blev 4 så dog min mamma för hon rökte och drack väldigt mycket så hade det
väldigt svårt mellan 1år till 4år, Pappa fanns inte vid liv när jag föddes då han dog som FN soldat i afganhistan.
Så jag blev flyttad till ett familje hem och lever nu ett super lyckligt liv,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag bidrar till 100% bra rp, Och mina vänner har börjat spela på servern har följt efter och haft roliga scenario på servern därför vill jag ansöka om whitelist så jag kan ansöka om jobb och börja livet i Unive!, Jag kommer bidra med roliga scenario, Sociala scenario, Exempel Ramla från hustak, Kör ner i diket, Bråk om produkt i butik, Viltolycka, Slagsmål, Ut på fisketur o få problem med båten, Motorstopp, Inbrott / Olaga intrång, Och det där är bara en lista på saker jag tänker göra på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Fina scripts, Många bilar, MYCKET FOLK!, roliga scenarion som jag har varit med i så länge jag kört på servern, Är väldigt intreserrad av att bli qpark eller orningsvakt

Hur hittade du Unive? Jag hittade hit igenom ett par vänner som sa att servern hade bra rp, Jag testade och där vart helt okej och bra rp,

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag strävar efter 100% ren bra rp, Asså om jag ska vara helt ärligt så tycker jag min rp är 100%.
Men annars är mina mål att få alla möjliga scenarion att hända och ej att vara rädd för att förlora pengar eller makt,

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på servern är ej att få pengar och bli rik och få makt Mina mål är mer Roliga scenario, Få folk o ha en trevlig stund i servern, Och att träffa nytt folk o göra nya roliga scenario

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är ej aktiv på andra server på andra servers direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka