Nekad Pontus223 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus223

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pontus

Vad är ditt discord namn? 47 Flux.

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 24 årig grabb vid namn Adam von krukväxt. Han hade en svår uppväxt då hans mamma gick bort när han var väldigt ung. Adam har mycket energi och är väldigt positiv men det finns vissa som inte gillar hans energi. Adam var väldigt populär när han gick i skolan och hängde med de som ansågs vara de kollaste på hela skolan .men det finns grejer som han gillar att göra så han glömmer allt annat och det är äventyr med sin pappa för att Adam har mycket energi och bra fantasi och han gillar även Streetracing och har tävlat flera gånger. han har väldigt svårt att bli iriterad på andra personer då han försöker att se gott i alla mäniskor. han dröm är att bli brandman

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill förbättra serverns RP för alla och försöka komma på spännande scenarion som folk kan vara med i. Jag vill också lära känna nya personer och hitta ett jobb som passar mig irl och ig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bli sur och support kriga om mot partens vinst för man kommer ingen stans på det och det är bättre och hålla sig och spela på både parterna för rpn's skull just för att rp'n ska vara så rolig så möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Random- death match man dödar nån utan andledning, NLR man ska glömma bort allt efter man blivit medvets lös och inte spela om man blir 6-12 timmad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja men jag håller på och lära mig mer men har en kompis med mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka