Nekad pontus0895 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus0895

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Pontus#2592

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Jag heter Ahmed Svensson. Jag är 22 år gammal och kommer från kurdistan. Jag gillar att åka fort och hitta nya bilar köpa och säljer bilar det är saker jag gillar. jag gillar också att vara med andra personer på Piren och bara ha en bra kväll så att säga. Min karaktär är en snäll och omtänkasm kille han gillar att hjälpa andra personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med an bra roll. jag kommer göra personer glada varje gång någon pratar med mig. Jag kommer även att raportera de som gör fel. Gör man fel så ska man också straffas för det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel du blir en gissla i ett rån. Då ska du spela med rånaren med till exempel att säga hjälp och göra det rånaren säger för att göra scenariot bra alltså du ska hjälpa rånaren. Du ska inte vara tyst och inte säga någon om inte rånaren har lagt något för din mun.

Hur hittade du Unive? Jag spelade unive för ett tag sedan sedan slutade jag. jag blev rån början rekomendrad av mina vänner att börja spela. Jag tyckte att unive är en bra server som har väldigt bra rp nicå oich gör det roligt för allihop som är med.

nekad, du får skriva en till med din riktiga ålder då det står att du är född 2023

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka