Inaktuell Pontus0302 | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle.P

Icke Medlem
Meddelanden
286
Reaction score
12
Användarnamn: Pontus0302

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255532812/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: gaming2gay

Vad är din discord tagg? gaming2gay#5180

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat logg under ett scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försvann men jag dog och 1 min efte jag dog så åkte min sladd ut ur datorn men jag förstår att han banna mig för det vet ju inte staffen om att det gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag börja skjuta mot polisen det kanske va väldigt dumt gjort med men jag blev ner skjuten och typiskt är att just 1 min efter så åker sladden ut ur datorn inte meningen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig för han vet inte vad som egentligen hände så han gjorde de han skulle för tänk om det är så att jag hade combat loggat så hade det ju vart en rätt ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra var det grov powergaming då jag körde med en bil där jag inte skulle köra men jag har inte gjort om det för jag fattade då själv att det var riktigt dumt så nu tänker jag efter lte extra innan jag gör något men nu var det ju ej med flit men det kanske staffen tolkade det som

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte faktiskt sätta i sladden bättre eller inte ha det så trassligt bakom datorn så att det inte finns risk för att sladdar ska åka ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha det på så trassligt runt kablarna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka