Nekad Pontus0302 | Ansökan till avrättning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle.P

Icke Medlem
Meddelanden
286
Reaction score
12
Användarnamn: Pontus0302

Vad är ditt discord namn? Pontus#5180

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Liam#7110

Av vilken anledning ska personen avrättas? Det han gör är att han går runt till dom flesta gängen och säger information om oss i Brödarskapet, och det tycker vi inte är okej någonstans och det ända sättet som vi kan stoppa han på är att ta död på honom för gott, det gör att skriva denna men det är för min klubbs bästa då vi inte gillar när folk golar ner våran klubb, och sen att han hotar medlemmar!

Hur ska personen Avrättas? Ett pistol skott i huvudet

Med vilket vapen ska han avrättas med? Colt

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? Hela klubben så max 8 kan vara mindre

Vad heter personen ingame? Frank Wagner

När ska han bli avrättad? Idag eller imorgon

-rep utveckla mer ingen seriös ansökan om du ska avrätta någon bara för dina vänner +repar så kommer denna säkerligen bli nekad för lite skrivet och oproffsigt

men så här vi skrev den inte för vänners skull alla mc hattar legit honom och han ställer bara till mer gäng krig och vi försöker va trevliga men han lyssnar aldrig på oss och han försöker ändra på folk som han inte gillar och e jätte jobig han har desseutom hottat mig ingame slarvigt skulle jag inte säga tt den är men kort de kan jag hålla me om

och han simpar på presidentens flickvän och försöker säga till att han äger henne och att olle ska hålla sig borta från henne och att olle e förbjuden att träffa henn

han som gjorde avrättnings ansökan är ju bra meta la familias gäng. sen är den här ansökan jätte outvecklad.

NEKAD. Outvecklad ansökan samt Brödrarskapet finns inte längre.
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka