Nekad pontus.wahlqvist | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199219635310/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus wahlqvist

Vad är ditt discord namn? snajker77 #8728

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jonas jansson han är 26 år och kommer från Colombia. Ahmed växte upp med bara sin mamma eftersom som hans pappa lämna för att gå med i Colombianska militären. När jonas var 14 år smugglade jonas kusin Kiio Diggo in han och hans mamma i Sverige. Och i Sverige där bodde dem i Rinkeby, när Jonas bodde i Rinkeby begick han ett mord som gjorde att han fick sitta inne i 4 år. När Jonas kom ut från fängelse flytta han till unive city. Där bodde han hemlös tills han blev 23 då hans kusin Kiio Diggo erbjöd han av bo i hans husvagn med honom. Nu förtiden är Jonas intresserad av att köpa, sälja och pimpa bilar. jonas är också intresserad av kriminalitet och drömmer att gå med i ett gäng. jonas gillar absolut inte polis och har ett stort hat mot dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på Unive för att Jag vill kunna nå en bra Rp Nivå, Aktiv Medlem som är snälla och hjälpsam och omtänksam, Att medlemmar kommer att må bra när de pratar med mig igenom att jag är Snäll och Rolig, Bra Roleplayande, Aktiv Medlem (Igen). Jag älskar alla Staffs här på Unive för att de är så trevliga och omtänksamma samt Snälla och för att de hjälper alla olika personer, Jag vill asså Stötta de och möjligtvis Hjälpa De. Jag kommer bidra med God RP Nivå och hjälpsam medlem som vill hjärna hjälpa till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det är en väldigt bra server eftersom att ni håller en hög rp nivå och det är precis det som jag söker hos en server men också att det finns så många spel alternativ på denna server som bilar och jobb.,

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig unive och jag gillar det värkligen

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min roleplay är att inte bara min rp ska utvecklas utan andra personers också. Använda mycket emotes /me osv bland annat att leva upp till det jag skriver.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och skapa stora scenarion och inte bara leta efter makt och pengar. Det är inte vad jag söker jag söker stora scenarion med hög och rolig rp och hoppas att andra kan bidra med felfria händelser.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag jag förstår och acsepterar det.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka