Nekad Pontus olsson | Whitelist ansökning [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus olsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198291819878/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Olsson

Vad är ditt discord namn? Ollert#4324

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Pontus Olsson) är en kille i 30 års åldern som kommer från en liten håla som kallas munkfors i norra värmland som är mycket intresserad av bilar och bilträffar men även sjukvård för jag vill hjälpa till så att andra ska må bra för jag tycker det är riktigt viktigt sen får man träffa mycket folk då också för vill lära känna servern lite bättre för jag är ganska ny här på multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för det första att jag gillar att jobba inom sjukvården (Har gjort det på andra servrar nämligen) så det hade varit kul och få göra det här också som anställd inom vården så skulle jag jobba så har jag bara kan så att man kan bli bättre på det man gör så att man kan jobba ännu hårdare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli det på denna server för att denna servern känns mycket bättre än den förra multistaden känns mer seriös och roligare än den förra servern sen så vill jag även ha ett seriöst jobb.

Hur hittade du Multistaden? Det var en kompis som tipsade mig om eran server så jag kollade mycket på youtube och tyckte att serven såg riktigt välgjord och seriös ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål som rollspel är framförallt att lära mig att rpa lite bättre men även att ha kul och jag tänkte att det kanske blir lättare att lära sig när man jobbar inom vården för man träffar mycket folk hela tiden sen är det ganska kul faktiskt:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka