Nekad Pontus M | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus M

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410524311/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Metelius

Vad är ditt discord namn? Pontus M #5663

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Olsson och är 38 år gammal och uppvuxen i en medelklass familj mitt i Stockholm. Han har en mamma, en pappa och en lillasyster. Han hade det lite tufft i skolan på grund utav att ingen ville vara med honom men han är nyfiken på livet och väldigt sprallig vilket gör honom väldigt positiv också. Men han kan också vara bestämd när det behövs. Hans stora intressen i livet är att göra saker som att vara på krogen med sina kompisar, flyga modellflygplan och att fiska. Min karaktär är en tillbakalutad person som inte tar mycket plats i gruppen. Han är ganska speciell karaktär som sticker ut från mängden som gör att många känner igen honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med hög social nivå och ej maktdrivande RP. Jag brukar alltid RP:a för att andra ska ha roligt och jag är en laglydig person som följer reglerna på servern.
Jag har tidigare varit medlem på Unive men lämnade servern vilket jag nu ångrar. Saknar gemenskapen och karaktärerna på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag lever mig in i min karaktär och ger Peter ett liv som kommer att bidra till en spännande karaktär på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill vara med på servern för att ha kul och att andra på server ska ha roligt. Jag är inte intresserad av att framhäva mig själv utan kommer spela med i rollspelet även om det innebär att min karaktär "förlorar".

Hur hittade du Unive? Har tittat på när min storebror spelat på servern och nu vill jag själv gå med igen.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka