Nekad Pontus M | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pontus M

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410524311/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Pontus M

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Olsson och är gotlänning. Han är nyfiken och busig av sig. Han gillar gemenskap och är väldigt go av sig. Men han kan också vara bestämd när det behövs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan kan bidra med en väldigt hög RP plus att jag har spelat på unive innan och därför har erfarenhet av servern som jag tror inte många har.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt hög och välutvecklad RP som jag kommer att använda mig av på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man tillexämpel är polis så ska man inte köra jätte aggressivt bara för att vinna ett scenario utan man ska köra för att det är roligt och inte bara för att känna massa pengar känna massa pengar. Vilket kallas powegaming 2.

Hur hittade du Unive? Min storebror spelande mycket förut och då kom jag också in i på unive och tyckte att det var en väldigt välutvecklad server.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka