Accepterad Pontus.M | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus.M

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198440835435/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:240284853

Vad är din discord tagg? toyota.gt86.2013#7815

Vem var det som bannade dig? lachy_131

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var "otrevlig" mot lachy och han tyckte jag lalla inne på fivem servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bråkade med Lachy_131 på discord för att han tog bort mina före detta RTJ roller samt hedersmedlem hos RTJ. Mitt i bråket så perma banna han mig överallt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag det var felaktigt. Här är diskussionen vi hade precis innan han banna mig:
Jag: varför tog du bort min fd rtj chef?
Jag: säg varför
Jag: lite ledsen är jag ju när indraget medlem inte riktigt har något med min gamla tid på rtj
Jag: Allt jag frågar om är en anledning till varför du drog min fd rtj roller, som betyder mer än vad du tror för mig

Lachy: att skirva "bra staff" är väl olämpligt

Jag: tillräckligt olämpligt för att bli avstängd från hela unive? och att inte synas som en gammal vän hos rtj?

Lachy: Gammal vän hos rtj
Lachy: snälla

Jag: vadå? Jag hade ju hedersmedlem

Han hade redan dragit in mitt medlemskap på grund av "lall" där jag råkade hoppa in i en polisbil på grund av miss click och skrattade lite. Sedan gav han mig en perma ban bara för att jag skrev "bra staff". Som enligt honom var värt en permanent ban från fivem servern, discord servern och forumet. Jag tycker inte riktigt det jag gjorde var värt en perma ban och helt enkelt tycker jag det borde vart en temporär ban i typ 3 månader.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var ny på servern och hade inte riktigt koll på sunt förnuft. Så alla mina bannar har varit på grund av det. Där jag helt enkelt har gjort något orealistiskt. Jag har tagit läredom och lärt mig från varje ban. Och efter den tredje så hade jag koll på hur servern fungerade till 100% och jag lovade att inte göra om något liknande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt att komma ihåg då det var så himla länge sen. Men helt enkelt tänka lite mer innan jag gjorde något och försöka ha lite mer "logik" i hjärnan. Försökt att inse att det jag gjorde inte var realistiskt och liksom förstå att detta inte skulle kunna hända i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag gillar verkligen denna server så framöver om jag blir unbannad kommer jag vara mycket mer försiktigt med allt jag gör för jag vill inte riskera få en till ban.

(Detta var förresten väldigt länge sen och hade inget lust för att överklaga för jag var frustrerad på Lachy)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka