Accepterad Pontus.M | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus.M

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198440835435/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:240284853

Vad är din discord tagg? Snusmumriken#7815

Vem var det som bannade dig? lebztt

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag bröt mot regeln VDM, alltså att jag körde på någon utan anledning och sedan sticker iväg utan att rpa på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss tagit fram min Supra och skulle åka iväg. Jag åkte ut ur piren, upp till vianor för att kolla om de var öppet och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från mitt perspektiv var det felaktigt. Som jag skrev ovanför tog jag fram min bil och stack. Det var för att jag var inte medveten om att jag körde på någon eller något. Jag säger alltså att det var dsync och jag märkte inte alls att någon blev påkörd. Jag förstår till 100% om ni tror jag ljuger, men jag lagade en del också. Halvvägs till Vianor behövde jag ta bort mina skuggor för att få bättre fps. Fast såklart fattar jag varför han banna mig. Från hans perspektiv var det VDM och därför banna han mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var ny på servern och hade inte riktigt koll på sunt förnuft. Så alla mina bannar har varit på grund av det. Där jag helt enkelt har gjort något orealistiskt. Jag har tagit läredom och lärt mig från varje ban. En del bans har varit när jag helt enkelt inte var på topp, och känt mig sur eller ledsen. Där jag inte brydde mig så mycket om de saker jag gjorde. Men nu har jag insett att även om jag inte bryr mig, bryr alla andra sig. Exempelvis om jag var medveten om denna VDM men ändå bara körde iväg. Hade jag förstört alla andras rp och möjligtvis sprida min dåliga vibe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle se till att mina grafiker var stabila och jag inte lagade. Då skulle jag förstå att det finns en chans att det råkar hända såna här saker, men tyvärr gjorde jag inte det. Framöver ska jag alltid se till att min fps är tillräckligt bra och dessutom försöka köra mer försiktigt nere vid piren, då det ofta är mycket folk där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart. Som sagt ska jag framöver alltid se till att min fps är tillräckligt bra och dessutom köra mycket mer försiktigt vid piren. Nu när jag tänker på det, ska jag köra mer försiktigt överallt. Så jag minskar chanserna för olyckor och dålig rp nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag till 100%.

Välkommen tillbaka men vill inte se att detta händer igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka