Nekad Pontus.M | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus.M

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Mellgren

Vad heter du på discord? Snusmumriken#7815

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 2 timmar om dagen är jag inne på Unive. Beror lite på hur jag ligger till med studier.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite över ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1090701788564426812/1091799018121740288/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att banna eller kicka alla som inte följer serverns regler. Alltså att så fort en servervakt ser någon som bryter mot en eller flera regler, ska den ta reda på spelarens ID och sedan ta åtgärder. Det är viktigt att en servervakt verkligen skriver varför en person blev bannad, till exempel "Grov RDM", "Sunt förnuft" eller liknande. Servervakter är som de låter. En server, vakt. En vakt som vaktar servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Efter min blacklist insåg jag att Unive Roleplay är en server man ska respektera. Mängden timmar och pengar som har gått ner för att skapa denna fina server för folk att ha rolig rp på. Därför skickade jag en ban överklagan på min blacklist, blev godkänd och jag vill nu hjälpa till servern och se till att det inte finns några dumheter eller folk som bara försöker förstöra. Så helt enkelt vill jag vara en del av staff teamet och hjälpa till med att soppa bort alla idioter som försämrar rp nivån.

Man kan se det som en liten förlåtelse (;

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse handlar ju om att man inte kan ta ansvar för något. Att man inte kan hålla sig vid en viss nivå. Man kan lätt känna att man har mycket makt och är mycket bättre än alla andra som servervakt. Vilket kan leda till att en person börjar banna folk utan anledning eller kickar folk för skojs skull, det skulle jag säga är abuse. Korruption är ju ungefär samma sak. Ett exempel på korruption kan vara en person på vianor som pimpar sin egna bil utan att betala, bara för att hen kan. Då är den personen korrupt inom sitt yrke, och borde få sparken.
Jag antar att servervakter kan också få "sparken" om de är korrupta. Till exempel kickar sin kompis bara för att visa och skämta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka