Nekad Pontus Coke | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus Coke

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Jag heter albinto1 funkar inte det testa albinto43. https://steamcommunity.com/profiles/76561198851645594/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Thorsell

Vad är ditt discord namn? AlbinBKH#3656

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt Svensson i grund och botten men försöker vara lite cool och prata med lite mer brytning.
Han strävar hårt efter att blå framgångsrik men också att leva livet och ta vara på tiden han har.
Min karaktär heter Pontus Coke och har personnumret 9105125501.
Pontus är väldigt bil intresserad och även väldigt kunnig när det kommer till bilar.
Pontus har när han tycker att han har kul väldigt kul men när han har tråkigt är det väldigt tråkigt...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker detta är en väldigt kreativ och bra uppbyggd server med många bra funktioner.
Jag har sett klipp på när folk spelar Unive och det värkar riktigt spännande.
Själv har jag testat rp på andra spel och skulle säga att jag är ganska inne i det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En utav dom bästa servrarna i Sverige och verkligen en utav dom bäst uppbyggda servrarna!

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo_bt på tiktok och lite vänner som har talat gott om serven.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha så roligt som möjligt med alla som jag spelar med!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli framgångsrik med Pontus:) Och att ha kul och försöka skapa och utveckla ett Community.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara lite mc servrar som är rp men jag har testat i lite andra gta-servrar bara för att förstå hur det funkar innan jag gick till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka