Ej Antagen Pontus | Chef-jobb ansökan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus

Icke Medlem
Meddelanden
2,117
Reaction score
132
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten

Vad heter du IRL? Pontus

Vad heter du på discord? Pontus1999

Hur gammal är du? 25

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020 så 4år ca med lite pauser såklart.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer börja med att sätta mig in i allt, alltså hela organisationen och hur den är uppbyggd av tidigare chef. Sen kommer jag att vilja införa olika avdelningar inom polisen lite så som det ser ut i verkligheten. Varför jag vill göra detta är för att underlätta för alla så inte en och samma person har för stort ansvar utan att man dela upp arbetet, i olika arbetsområden. Jag kommer sätta mig ner med alla anställda och kolla vad dom tycker fungera bra och vad dom tycker behöver förbättras, och dom sakerna dom tar upp kommer jag givetvis att ta tag i och försöka förbättra så snabbt det går. Kommer även prata med alla anställda för att se deras framtidsplaner inom polismyndigheten, vart dom är nu och vart dom vill i framtiden. Tror det mesta handlar om att sätta sig in i sin "nya roll" och organisationen innan man börja ändra allt för mycket. Jag kan sitta här och säga att jag vill ändra jättemycket, men tror det är viktigt att får en helhets bild och fråga lite vad andra anställda tycker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har suttit som rikspolischef på servern tidigare, kommer inte ihåg exakt när men det var 2021-2022 och tyckte det fungerade väldigt bra. Jag har sedan jag började rpa alltid rpat polis, så jag skulle säga att jag har väldigt stora erfarenheter inom polisyrket. Har rpat som polis i 4år med pauser emellanåt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i princip :)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte.

Har du läst våra Regler? Givetvis.

+rep Du är en mogen grabb som jag inte ser några brister på och jag tror du kan leda denna kåren jävligt bra

+rep riktigt duktig individ med vett i skallen. Är 100% säker på att Pontus skulle kunna klara av att leda kåren.

Mogen med arbetserfarenhet, räcker långt på denna server jämfört med många andra. Kör hårt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka