Pontus | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus

Icke Medlem
Meddelanden
2,117
Reaction score
132
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Pontus#6734

Ange ditt födelsedatum 22 September 1999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det kommer variera i veckorna då jag jobbar 2-skift numera, ena veckan jobbar jag kväll Måndag-Torsdag mellan 13-23.00. Och andra veckan förmiddag Måndag-Fredag mellan 06.00-14.00. Helger kan jag vara aktiv dygnet runt. Men som sagt jag kommer vara aktiv så ofta jag bara kan och det brukar blir en hel del. Jag kommer vara otroligt aktiv. Förra gången jag var staff satt jag vid datorn hela nätterna och det kommer jag även göra nu.

Berätta om dig själv Pontus heter jag snart 22år från Karlskrona. Brinner för staff arbete, på min fritid spelar jag antingen FiveM eller lira jag fotboll. Jobbade som elevassistent på en skola, men har nu bytt jobb. Trevlig och glad som gärna prata med andra människor

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa folk i support, hålla koll in-game så att alla regler följs, samt skulle jag såklart agera ifall något händer alltså ifall en regel bryts. Jag skulle även hjälpa folk som behöver hjälp i Discord och hålla koll på forumet. En viktig del jag kommer göra också är att sprida glädje och se till så att alla har det bra och trivs på servern det är lätt att glömma den viktiga detaljen. Jag har varit borta en ganska lång tid från FiveM och hunnit tänka efter kring just rp, och det är verkligen staff-delen jag vill vara delaktig i. Jag har saknat det något enormt. Nu kommer jag tillbaka utvilad och med otroligt mycket glädje och energi.

Hur länge har du spelat på Unive? Det är en ganska lång tid som jag har varit aktiv på Unive, jag spelade här innan den bytte namn och var både spelare och staff tidigare. Men har väl varit här 1,5år eller så.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Oj, mycket. Men att hjälpa människor, får folk att trivas och tycka det är roligt att rpa på Unive. Jag är ju inte så mycket för att rpa själv utan det är staff-delen som jag tycker är extremt kul och vill göra. Att får personer att trivas på detta Community, är ett stort mål för mig, detta är absolut den bästa servern jag varit på. Den får en att känna sig otroligt välkommen och det blir som en andra familj, jag vill vara delaktig i det och får andra personer att känna samma sak som jag gör för denna servern. Mitt största mål är att hjälpa så många som möjligt och får dem att trivas. sen har jag lite sidomål med mitt staffarbete, det är givetvis att ta mig så högt upp som möjligt. Jag vill ta mig till Sr.Admin igen, en position jag hade förut.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Sprida glädje, ta supportärenden, hjälpa folk in-game såväl som i Discord och på forumet. Har haft ett litet break från FiveM nu så kommer tillbaks med mycket energi. Jag är en person som sprider glädje och verkligen lyssna på vad folk har att säga, sen löser man det på bästa sätt. Jag försöker alltid göra det bästa för alla parter som är inblandade.

Har du några tidigare erfarenheter? Absolut, jag har väldigt stora erfarenheter som staff medlem. Jag har varit allt från Mod till Sr.Admin

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Stora kunskaper har använt det väldigt mycket förut.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag absolut.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server. Jag har prövat att spela på andra servrar men ingen server har till talat mig så mycket som denna gör. Jag har gjort misstaget att spela på en annan server, men ingen är så bra och "familjär" som denna servern. Det misstaget kommer jag aldrig att göra om.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte vad jag kan komma på. Har ni några frågor svara jag gärna på dem.

Senast ändrad:
+rep Sjukt duktig staff! Borde få mod direkt :)

+rep har sedan tidigare varit staff och då var han rikigt bra, en mogen individ med bra personligheter. Han har enligt mig och många andra gjort mycket för denna servern och drivit den framåt. Pontus är väldigt bra på att hjälpa folk och har allt som behövs.
Tack så hemskt mycket! :)

stor +rep, var en otroligt duktig staff tidigare som alltid var på bra humör med en trevlig attityd i alla sorters ärenden. Han tog bra beslut och var extremt effektiv i hans arbete. Hoppas verkligen du gör en comeback till staffteamet :)

stor +rep, var en otroligt duktig staff tidigare som alltid var på bra humör med en trevlig attityd i alla sorters ärenden. Han tog bra beslut och var extremt effektiv i hans arbete. Hoppas verkligen du gör en comeback till staffteamet :)
Tack! Det glädje mig att höra! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka