Pontus | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus

Icke Medlem
Meddelanden
2,117
Reaction score
132
Användarnamn: Pontus

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? Pontus#6734

Ange ditt födelsedatum 22 September 1999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela tiden är inne på serven från att jag stiger upp till sent på natten <3

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle försöka förbättra rpn och hjälpa alla spelare som behöver hjälp. Ta reports in game ta support ärende på Discord med mera. Men även om ni skulle vilja vara med och diskutera "mer seriösare frågor gällande serverns utveckling"

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle vara aktiv hjälpa alla spelare att komma igång som är nya, men även hjälpa dem som varit här ett tag och får bort folk som endast är här för att förstöra eller inte kan rpa överhuvudtaget för att får ett mer seriösare rp.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit Admin här tidigare och vad jag fått till mig och hört från andra staff och spelare så verka det som att jag gjorde ett väldigt bra jobb som staff. Jag verkligen älskar att hjälpa andra och driva servern i en positiv riktning.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja har varit Admin här förut.

Vad kan du om skripts? Inte så mycket men behövs det är jag villig att lära mig så mycket det behövs.

Varför vill du bli staff? Jag vill blir staff för att driva servern i en fortsatt positiv utveckling. Hjälpa spelare och får alla att känna denna gemenskapen som vi har på detta Communityt. Att hjälpa folk och ta stora beslut har alltid legat mig värmt om hjärtat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar definitivt inte på någon annan server!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Som skrivet i sten!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka