Nekad pontus.andersson | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? axel och är 15 år

Vad är ditt discord namn? Lars Svensson#5603

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min Karaktär heter Lars Svensson Tidigare levt i Göteborg men hade en hemsk barndom och råkade vara gängkrimminell. Han gjorde dumma saker i en ung ålder och nu har han ångrat sig och är redo att flytta i hemlighet Han har nu nya Planer han ska bli Miljadär i den nya staden unive där han kommer sälja bilar och vara rik som fan det var hans plan hans tidigare intressen var ju fotboll hockey och fortnite men han har fått nya han är just nu 32 år gammal och bor i en lägenhet i göteborg men har redan börjat packa inför flykten. nu känner han säg ledsen eftersom att han har tidigare vänner i göteborg och familj nu ska han säga farväl och glömma bort sitt andra liv nu är han redo för ett nytt äventry och liv. En sak till jag älskar kakor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med att vara ärlig och aldrig snacka halv ooc det kan jag lova jag ska också hänga med i scenariot. och köra seriöst. och alltid följa reglerna för seriös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man blir gripen så ska man inte springa iväg Man ska spela så att båda parterna har kul och är nöjda med scenariot

Hur hittade du Unive? jag skrollade på svenska servers och såg eran som verkade vara bäst men vi får se när jag testar den jag har ju kört förut men det var inget för mig men nu tycker jag att det är roligt

Senast ändrad:
Nekad, utveckla ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario''

Tillbaka