Nekad Pontus andersson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pontus andersson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Användarnamn: Pontus andersson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Adam

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 220

Varför vill du just bli chef på det jobbet? JAg vill bli chef på detta jobbet för jag kan mycket om motorer och kan nästan allt på en bil jag har velat jobba på vianor för jag tycker om att fixa bilar. Jag har lekt och studerat bilar sedan jag var 5. Min pappa hade en gammal dodge som jag och han fixa men han dog tyvärr. Men nu mår jag bättre och vill komma in på det igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag sa Jag och min pappa har hållt på med en dodge som vi fixa upp. När vi köpte den var det inte ens en motor i den så jag har lärt mig alla delar i en motor. Och kan allt om bilarnas delar och vilka märke det är och sånt. Jag är väldigt kunnig på bilar liksom

Berskiv din karaktär? Min karaktär har alltid gillat bilar han har studerat dem sedan han var 5. När han satt i klassrummet så hade han svårt med att koncentrera sig för han kunde inte sluta tänka på att komma hem så han kunde fortsätta på sin pappas Dodge. Han Fick helt okej betyg men bäst i teknik och träslöjd för han var så teknisk och polera grejerna på slöjden och läraren hade aldrig sett något så fin polerat. När han gör saker så måste han göra det noga för annars kan han aldrig sluta tänka på det han inte gjorde bra. Han jobbar som slaktare men har bestämt sig för att ta tag i sitt liv och börja jobba för sin passion.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne varje dag minst 3 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag tror det men det blir ju tråkigt att inte bli för jag har inget bättre jobb men tror det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag spelar bara på Multi nuförtiden

Har du läst våra Regler? Ja

Vi har tyvär redan chef över vianor :)
Den är tyvär nekad, Låser & arkiverar

Tillbaka