Nekad pontus.andersson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag antar att marja har ledigt

Vad heter du IRL? pontus

Vad heter du på discord? rockg9ys#5603 eller Lars Svensson

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? typ snart 2 eller 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har tidigare jobbat här som erfaren och är det nu också men jag ska försöka gö det till ett bra ställa att få en bil på genom att organisera med anställda erfarna och så vidare alla ska ha jämt antal så jag kommer utveckla det genom att organisera och gö det till en bättre plats

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit erfaren ett långt tag och vet allt om marja lisas jag älskar jobbet så mycket så jag skulle aldrig kunna sluta jag slutade en gång men det ångrade jag direkt och stack tillbaka men jag vet princip allt man ska kunna veta

Hur ofta kommer du vara inne? väldigt ofta över 4/3 timmar om dagen på vardagar blir det typ max 3/4 timmar helger är det från 2 timmar till typ 5 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja visst men jag kommer försöka få det här jobbet tills det inte går och få mer jag är bestämmd och jag har bestämmt mig att jobba på marja som chef är nåt jag vill göra och nåt jag skulle kunna göra för varenda dag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? svar nej jag gillar inte så många andra servers som jag vet just nu jag gillar bara unive om jag körde på andra servers skulle jag inte villa bli chef då krävs det för mycket.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka