Nekad Pontus andersson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pontus andersson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Användarnamn: Pontus andersson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Adam

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 254

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag vill hjälpa många folk och förbättra mekonomen. T.ex förbättra ekonominför innan så hade dem höjt lönen och då så förlora vi 4 miljoner för 1. vi hade för många anställda i högre ranker nu säger jag inte att vi hade för många anställda jag säger att dem var för höga ranker för dem jobba liksom inte alls länge. Jag vill också bli chef för att jag tycker om att hjälpa folk har långt temperament liksom den förra hade typ bortom hela tiden. Om jag kommer bli chef kommer jag ändå gå på larm även fast jag är chef som den nuvarande inte gör. Jag vill också göra det lite svårare att gå upp i rank för det var svin lätt för dem nyaste. Jag tänker också ha möte lite då och då så man kan hälsa dem nya välkommen och svara på frågor och berätta nya grejer.Jag har varit biträdande chef på mekonomen men blev sänkt för att dem var vänner och dem sökte antagligen tillsammans och blev en kille chef så skulle han göra den andra till biträdande direkt. Om jag blir chef måste mina vänner förtjäna att bli biträdande. Det får max vara 2 biträdande tycker jag om man inte har jobbat riktigt bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande som sagt. Jag blev sänkt för att det inte gick bra för ekonomin. Det var liksom 4 biträdande. Jag Har alltid gillat att fixa bilar min bror var chef på mekonomen när jag var liten så jag vet exakt hur man gör. När jag blev större så hjälpte jag han med ekonomin på jobbet. Jag vet liksom hur man gör för att jag har frågat den förra chefen lite grejer så vet rätt mycket om hur det går till och sånt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pontus Andersson men Alla kallar mig Pontan. Jag Älskar fixa bilar gillar gamla bilar kan ekonomi bra och har alltid fixat bilar när jag var liten. Min pappa och min bror har hjälpt mig hela mitt liv med att fixa bilar. Jag gick ekonomi i skolan och hade B i typ alla ämnen. Hade inte ens ett D. Han jobbar på mekonomen och är högsta ranken men tycker det är dax med en uppgradering som sin bror som jobba på mekonomen chef när jag var liten.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är ofta 3-5 timmar på vardagar om jag inte är iväg eller något sånt. Men på helgen är jag inne ungefär hela dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Vi har redan två andra som är vidare till "Väntar på intervju" Bättre lycka nästa gång, Låser & arkiverar

Tillbaka