Pontus andersson | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pontus andersson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Användarnamn: Pontus andersson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bilfirma (Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB)

Vad heter du IRL? Adam

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 513

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag vill hjälpa många folk med att köpa bilar och förbättra Bilfirman. T.ex förbättra ekonomin. Jag tänker göra bilfirman till en trygg plats där jag och andra känner sig trygga. Jag vill också att man ska förtjäna sin roll som t.ex att man inte bara kan komma in och tro man ska bli erfaren på direkten. Jag vill också bli chef för att jag tycker om att hjälpa folk har långt temperament liksom den förra hade typ bortom hela tiden. Om jag kommer bli chef kommer jag vara på bilfirman och hjälpa folk med att köpa bil. Jag kommer även sitta i komradion hela tiden eller ge ut mitt nummer till alla som börjar jobba på bilfirman så när jag inte är där så kan dem ringa mig om det är något problem som dem har. Även fast jag är chef så kommer jag vara på bilfirman typ hela tiden och ha det som mitt eget hus typ. Jag tänker också ha möte lite då och då så man kan hälsa dem nya välkommen och svara på frågor och berätta nya grejer som man kanske inte förstår. Jag har Jobbat på bilfirman i nu 2 dagar men har varit erfaren där innan med min kompis. Om jag blir chef måste mina vänner förtjäna att ranka upp jag kan inte bara ge dem roller hit och ditt. Dem måste jobba sig upp för det är lika för alla

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på bilfirman nu 2 dagar och tycker det är kul. Jag älskar jobba på bilfirman för då får du hjälpa folk´som behöver hjälp med att hitta bilar. Du har alltid något att göra för att du har kollegor som jobbar som du kan snacka med. När jag var liten så följde jag med min pappa på hans bilfirma som han ägde men sen slutade jag med det för att jag ville plugga ekonomi så att jag kunde äga min egna bilfirma någon dag och här är min chans.jag har kvar mina gamla böcker och massa sånt jag plugga på. Jag har jobbat som provanställd och erfaren. Jag tycker det var ett rejält hopp för att dem sa att dem tyckte jag jobba bra men det var ett rejäla hopp där emellan. Jag är bra på att lära ut saker efter som jag har tre yngre syskon. och en av dem var handikappade så han har jag lärt väldigt mycket. Och han har hjälpt mig med att plugga och berättar sakerna för mig efter han har läst på. När jag inte kunde. Hans dröm är att bli chef på min pappas bilfirma precis som jag. Jag har också jobbat som bilfirma chef i en annan stad men slutade jobba därför jag flyttade till multistaden.

Berskiv din karaktär? Min Karaktär heter Pontus Andersson och är väldigt trevlig. Han är föd 1999-07-04 och är 189cm lång. Pontus är hel svensk och det samma med hans föräldrar. När Pontus blev 16 så sökte han in på Polhemsskolan Samhälle Ekonomi.
Han kom in på skolan och var väldigt glad över det och han fick många nya kompisar och han delade sina tankar om att starta upp en bilfirma och sen fick han också höra hans kompisars tankar om vad dem skulle göra i framtiden och han fick mycket inspiration av det och då så blev han taggad på att starta upp en bilfirma och massa sånt. Pontus älskar att vara med folk så det är därför att han har jobbat på Meconomen (chef), Vianor, Autoexperten och Sjukhuset. Pontus sover inte så mycket häller så det är bra. De betyder att han kan vara på kontoret mycket som ligger på bilfirman.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne

Måndag: 15:30-22:00
Tisdag: 15:45-18:00
Onsdag: 15.35-22:00
Torsdag: 15:35-19:00 sen tillbaka 20:55
Fredag: 14:45-sent
Lördag: 10:00-sent
Söndag:10:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka