Nekad pontus.andersson | Chef-jobb ansökan (Marjas) [Alchemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisas

Vad heter du IRL? pontus

Vad heter du på discord? rockg9ys#5603 eller Lars Svensson#5603

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 till 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer för det första organisera det så vi blir jämt antal tillexmepel 2 p.a 10 provanställda 5 erfarna och så vidare jag kommer vara aktiv i våra samarbeten och kommer va där om det krävs hjälp jag kommer ta hand om stället som om det va mitt egna hus jag kommer va där och hjälpa till i olika lägen som slagsmål eller tjänstefel men den viktigaste saken är att jag är en bra chef och jag har tänkt länge så har jag beslutat mig att bli chef jag kommer också vissa respekt till mina anställda och lyssna på dem. jag ska se till att alla nya kan ha en kort utbildning i chef rummet om hur man jobbar på marja lisas tillexempel hur man använder ipaden och hur man resarvera bilar och säljer bilar och såklart alla nivåer man kan va på marja lisas det kommer ta max 5 till 10 min. jag ska också utveckla i vårt system om vad som krävs för att bli på en bättre nivå jag ska påminna mina anställd 3 saker va trevlig följa regler och att man alltid ska lyssna på kunden om han vill resarvera bil eller köpa bil dem reglerna ska man följa om jag blir chef om ingen följer dem här reglerna får jag väl ge dem sparken eller ge dem en varning. somsagt jag kommer påminna dem varenda dag om dem reglerna och såklart är jag där i olika situationer som slagsmål eller tjänstefel. jag kommer va noga med vilka btr.chefer och p.a som anställer vilka som helst som dem inte ska göra utan va noga med vilka dem anställer väldigt noga! jag ska lära dem vad man ska göra i alla olika situationer som kan hända på marja jag ska lära från prov anställda till erfaren. och jag ska hitta rätt personer som kan följa dem här reglerna och det ska p.a och bitr.chef gö också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är p.a så jag vet hur man anställer folk plus att jag vet alla sätt att sälja bilar och resarvera dem jag har fått lära mig från en kompis jörgen krut som lärde mig hur man är chef så jag vet mycket om chef delen plus att jag känner mig redo innefär det hära jobbet plus jag har sett hur min gamla chef hanterade situationer så jag har lärt mig typ 65 procent allt från honom.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 2 till 4 timmar
tisdag 4 eller mindre
onsdag 4 timmar max
torsdag från 3 till 5 timmar
fredag från 3 till 6 timmar
lördag 5 till 6 timmar
söndag 3 till 6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut men jag tänker inte ge upp så lätt jag älskar mitt jobb men det skulle bli roligare om jag blev chef så kan jag hjälpa folk i nöd och lust med deras bilar plus att jag ska göra så att marja lisas kommer va den bästa och kändaste bil firman i hela unive tro på mig när jag säger det här men svaret är ja jag skulle ändå spela det kvittar om jag inte blir det eller inte jag kommer iallafall försöka.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej annars skulle jag aldrig fråga om att va chef jag tycker att va chef kan vara viktigt så om man ska vara chef kräver folk att jag ska spela mycket och det ska jag svaret är nej jag spelar just nu bara på unive

Har du läst våra Regler? ja det har jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka