Nekad pontus.andersson | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas vet inte men jörgen är polis nu så jag tror det är ledigt

Vad heter du IRL? axel och är 15 år

Vad heter du på discord? rockg9ys#5603

Hur gammal är du? min karaktär är 32 och heter lars Svensson i irl är jag 15 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 2 eller 1 månader snart och tänker fotsätta.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra det bättre för alla och en bättre arbetsmiljö så att alla gör det dem ska göra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är erfaren just nu men har lärt mig lite från min tidiga chef jörgen krut.

Hur ofta kommer du vara inne? väldigt ofta varenda nästan 3 timmar om dan eller mer jag älskar jobbet som chef och kan vissa det på många olika sätt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart det är roligt iallafall med att bara vara erfaren

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag nöjer mig med unive för att det är en ganska bra server och är min favorit

Har du läst våra Regler? ja såklart det är viktigt att läsa dem annars lär du dig inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka