- Meddelanden
- 48
- Reaction score
- 5
Användarnamn: Pontus andersson
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877909692
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pontus10
Vad är din discord tagg? borglins#0212
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fel ban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pimpa min bil på vianor och när jag var påväg ut så stannade jag brevid en gammal gubbe för han hade trillat och då frågade jag hur det gick och han sa jag så jag kör ut ur vianor och när jag ungefär har kommit till marja lisa så blir jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel ban
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 fel bann och 1 där jag sa gz på gz
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? inget
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877909692
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pontus10
Vad är din discord tagg? borglins#0212
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fel ban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pimpa min bil på vianor och när jag var påväg ut så stannade jag brevid en gammal gubbe för han hade trillat och då frågade jag hur det gick och han sa jag så jag kör ut ur vianor och när jag ungefär har kommit till marja lisa så blir jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel ban
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 fel bann och 1 där jag sa gz på gz
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? inget
Har du läst våra regler? Ja