Nekad pontus.andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/Lars Svensson/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198435554595/

Vad är din discord tagg? Lars Svensson#5603

Vem var det som bannade dig? klyvarnxz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-14 14_56_12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rånade på piren och kniv huggde nån vid piren av en anledning!! ( helst att en mod eller högre svarar på min ban överklagan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade en kille på piren vid tunneln vi var inte inne i tunneln fast utanför den så ingen såg. Men fast när jag påbörjar rånet börjar han slå mig och inte ta upp händerna han tog ju upp händerna efter typ 10 sek men medans jag söker igenom honom börjar han slås och slå ner mig men medans han slår mig sa han in game( grabbar kom jag håller på att bli rånad) men jag lyckades stå upp och knivhugga honom (självförsvar) annars skulle jag ha dött och när jag knivhugger honom spelar han inte med heller utan att säga aj eller nåt annat utan han är bara helt tyst iallafall han springer ifrån mig för att hämta sina kompisar så jag tänkte han får inte hinna hämta sina kompisar så jag fyller efter och kommer ikapp honom och knivhugger honom det var en person som kollade som va hans kompis som börjar slå mig men då börjar jag springa iväg och ta min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan erkänna till kanske 2 till 3 fel men inte 7 stycken!! han tror inte på mig och påstår att jag ljuger 1 jag knivhuggde honom för självförsvar 2 han hade halv ooc 3 grabben som banna mig känner honom irl verkar det som för att han sa till honom medans jag var påväg att bli bannad sa han hur går det i skolan då eller nåt sånt! 4 han gör det ojämt 5 retar mig på dc och gör mig arg och kallar mig cp jag kanske kalla honom fula ord också för att jag blev irriterad när han reta mig! 6 ljuger om saker han skrev tillexemepl sutförnuft att knivhugga jo kanske för att jag skulle dö om vilken sekund som helst om jag blev slagen en gång till! (jag vill att en mod eller högre svarar på den här ban överklagan!!!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans va när jag va polis och jag skulle ha en polisjakt men medans jag åker stannar han mitt på väg medans vi åker i ungefär 75 km/h och råkar pita honom jag skrev också miss men det räcker inte men jag förstår varför jag blev bannad då och det var mitt fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske springa därifrån medans jag av ett slag ifrån att dö eller jag vet inte för att om jag skulle börja springa skulle han fylla efter mig och döda mig kanske inte snacka halv ooc? (jag sa du bryter mot regler när jag blev slagen som jag kan förstå är fel men medans den andra grabben säger in game grabbar kom jag blir rånad!) (jag vill att en mod eller högre svarar på den här banöverklagan)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kunna hålla i det jag vill säga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka