Pontus andersson | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus andersson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Användarnamn: Pontus andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Pontus#2012

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:05 - 22:00 på vardagar om jag inte har trädning och på helger är jag inne när jag vaknat till jag ska sova och det ksk 3 på natten

Berätta om dig själv Jag är en kille som gillar bilar och kollar alltid på MultiPvPs ansökningar mycket och spelar mycket bara multistqaden för det är den bästa servern. Men jag går i skolan och har bra betyg så ni förstår nog hur mycket jag är inne på servern. Och jag spelar innebandy och ja det är typ det jag gör

Vad skulle du göra om du blir staff? ehh om jag hade blivit admin så hade jag först blivit glad och sen hade jag tagit det på alvarligt och kollar runt t.ex jag är med ofta i senario vet inte riktigt varför men och om dem gör något olagligt på servern så blir jag oftast arg men jag hade bannat han på diren.

Hur länge har du spelat på Multistaden? ehh Jag har spelat sedan typ ksk april

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Just nu vill jag bli Staff för att jag vill kunna hjälpa folk och kunna banna folk som gör fel för det blir jag rätt les för

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag tror jag hade kunnat bli bra för servern eftersom jag är inne mycket och jag är med i många senario och om jag ser någon i support så tar jag den direkt för att jag vill inte att dem ska vänta länge nu säger jag inte att det är långsamt men det kan ta snabbare om jag också är där. Jag kan hjälpa folk som är nya på servern för att jag är väldigt bra för att förklara.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har snacka med många mods och admins så jag vet ganska mycket om det jag har också varit admin på en annan server men sen ville jag bytta server till Multistaden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag kan några kommando och har kunskaper som Staff

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har mycket lätt att lära mig grejer

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar inte något annat spel eller server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror inte det

Bristfällig ansökan, skriv mer för att få en chans till att bli staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka