Nekad Pontus andersson | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus andersson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Användarnamn: Pontus andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006

Vad heter du på discord? borglins#2012

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det är väldigt olika 15-22 någon stans runt det det brors på hur mycket läxor jag har men har typ aldrig läxor

Varför ska just du bli servervakt? Jag är inne ofta och är med i scenario ofta för jag är i gäng. Jag är faktiskt ganska hård med att folk gör fel jag brukar vara arg om någon gör fel för att jag hatar när folk bara struntar i reglerna liksom. Jag är trevlig om någon som är trevlig tillbaka. Jag Rp mycket och om t.ex mina vänner inte rpar så kickar jag dem för att alla ska ha lika mycket chans att bli kickade. Jag är inne ofta så ser mycket av all rp och om det är något som inte är tillåtet så blir det kicken elr flygresa till bahamas det är ju bra att jag blir server vakt för att då blir det fler och större tjans att folk inte rdm eller Gör något olagligt på servern. Jag är Tuff mot folk som gör fel för fel är fel aldrig rätt. Asså jag är inte så att jag kickar folk för att dem bara kör in i min bil. Men sånt som t.ex dem kör över folk eller kör in i bilar och fortsätter köra det har liksom hänt 3 gånger med mig inblandat så ni förstår nog att jag är rätt så aktiv.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill ha koll på folk som RDM eller VDM. Fast om det är grovt så ska jag försöka ta klipp på det och skicka in till staff. Jag ska försöka Jag vill göra klart för dem som jag kickar klart för vad dem har gjort så dem inte tror att jag bara kickar dem för fel kick eller att jag kickar dem för att jag tycker det är kul jag vill berätta vad dem ha gjort t.ex. Om dem inte vet vad dem har gjort så berättar jag för dem eller så märker jag att dem inte har läst reglerna.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej multistaden is the shit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka