Accepterad Pontra | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontra

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? p_x_h

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 1983

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bruno Borg, 47år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, ihärdig och schizofren

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bruno Borg, den glada fasaden och det mörka arvet. Vid första anblicken möter man en energisk, komisk och översocial kille som lever efter mottot att ett skratt förlänger livet. Han är den ultimata "go gubben", alltid med ett leende på läpparna. Men Brunos förflutna kastar långa skuggor. I sina tidiga 20-år var han djupt involverad i "Sata fäskus", Fäskekyrkans satanistsekt ifrån Göteborg. Där tvingades han bevittna fasansfulla händelser som ledde till tragiska konsekvenser för både havets och landets varelser. Dessa traumatiska upplevelser har lämnat djupa, psykiska ärr och resulterat i en schizofrenidiagnos. Nu inleder Bruno ett nytt kapitel i en ny stad. Frågan är om han verkligen har lyckats släppa sitt gamla liv. Som en utbildad och skicklig psykolog ser Bruno sitt yrke som ett redskap en väg att subtilt påverka människor och leda dem mot sin egen, djupt rotade övertygelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att improvisera och samarbeta med andra för att skapa minnesvärda interaktioner och händelser där inte jag behöver vara i centrum. Min karaktär har spännande planer och äventyr som jag tror kommer vara lockande för många andra spelare att vilja delta i.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är det viktigaste att scenariot utvecklas på ett fängslande samt trovärdigt sätt. Därför är jag beredd att låta min karaktär möta motgångar eller till och med ''förlora'' en strid om det gynnar och berikar berättelsen och alla deltagares upplevelse.
Ingen film utan motång i handlingen, right?

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte varit delaktig i någon GTA V RP server någon gång tidigare så.... Clean slate! Regler finns av en anledning. Jag deltar för att få en rolig och trevlig upplevelse! Med att följa era regler så ser vi till att ALLA får en trevlig vistelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag har läst igenom alla reglerna och två väldigt viktiga regler tycker jag är. Respekt - Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Rasism/Nazism - Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har jobbat både inom teater/improvisationsteater och som skådespelare tidigare i livet. Saknar att få dyka in i karaktärer och få utlopp för min fantasi och kreativa sida.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka