Nekad Pontarii | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontarii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Pontariii

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Strålfors, 61 år ung.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Charmig, Manipulativ & Arrogant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt Strålfors är en man med många strängar på sin lyra. En man i sina bästa år, som sett livets höga toppar och djupa dalar under sina levnadsår, med en förkärlek till semlor och makt. En arrogant typ som anser att våld är den tröga mannens sätt att ta sig ur en knivig situation och att talet är Guds Gåva till mänskligheten. Han är charmig och manipulativ, han är beredd att ta till alla tjuvknep i boken för att få sin vilja igenom - något som kostat honom både äktenskap i plural och anställningar tidigare i livet. Bengt är hybris i mänsklig form och någon som anser sig bäst lämpad för alla verbala situationer, även de han inte är välkommen i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligt rollspelande med fokus på glädje och underhållning. Att agera utifrån min karaktärs personlighet och beskrivning samt utifrån scenariot och det situationen tillåter. Genom ett trovärdigt och realistiskt rollspelande kommer jag bidra med att skapa roliga och trovärdiga situationer. Jag har erfarenhet av rollspelande likt Drakar och Demoner tidigare, där rollspelandet av en egen, unik karaktär är en central del, vilket jag kommer anamma även på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man agerar utifrån sin karaktärs personlighet och det situationen kräver, inte nödvändigtvis det resultatet jag själv eftersöker i en situation utan där man låter alla få möjlighet att spela sin roll och att man därigenom samspelar realistiskt och underhållande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har ej spelat tidigare, så nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft (regeln för rollspel) = Man ska tänka logiskt, exempelvis skulle man ha gått skjutit alla man ser vid torget IRL? Svar: Nej. NLR = New Life Rule, man får inte komma ihåg bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Detta är början på en lång och frejdig romans mellan Bengt Strålfors och serverns alla deltagare - de vet bara inte om det ännu. För att citera Bengts livsmotto "Lik är till för att kliva över, inte begravas".

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

”Ett roligt rollspelande med fokus på glädje och underhållning. Att agera utifrån min karaktärs personlighet och beskrivning samt utifrån scenariot och det situationen tillåter. Genom ett trovärdigt och realistiskt rollspelande kommer jag bidra med att skapa roliga och trovärdiga situationer. Jag har erfarenhet av rollspelande likt Drakar och Demoner tidigare, där rollspelandet av en egen, unik karaktär är en central del, vilket jag kommer anamma även på servern.

Nekad.
Anledning:
AI Ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka