Accepterad Ponta Hillebacken | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ponta Hillebacken

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tinhox5/

Ditt Hex-ID: tinhox5

Vad är din discord tagg? TL Mackan#5421

Vem var det som bannade dig? eken

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har frågat eken varför men inte fått svar men jag tror det beror på att jag och mina kompisar roll playar att jag är gift med en och att en annan är min bror, min bror försökte ragga på min fru och då skällde jag på han och slog han en gång. eller så beror det på att jag och min fru hade sex bakom bilaffären och jag sprang till framsidan utan att ha hunnit ta på mig kläderna för min andra kompis kallade på mig så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min fru va precis klara och då skulle jag springa runt till framsidan och skulle ta på mig kläderna igen som jag inte hade gjort och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag fick bann förstår jag om det beror på att jag inte hade kläder på bilaffären då det självklart inte är okej men jag tycker inte jag borde få 10 dagar utan kanske 1dag eller någon timme eftersom det va en engångsföreteelse och det va inte för att få uppmärksamhet eller att folk skulle skratta åt mig utan för att jag glömde då jag va stressad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av min tidigare bann tog jag lärdom av att jag ska försäkra mig utav att jag inte gör något olagligt innan jag agerar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade självklart kunnat ta det lugnt, tagit på mina kläder och låtit min kompis vänta eftersom det inte va så viktigt som han förde fram det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig saker från denna bann så som att jag absolut inte ska vistas bland folk utan kläder och tänka två gånger innan jag agerar och inte agera först tänka sen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka