Accepterad Ponta Hillebacken | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ponta Hillebacken

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tinhox5/

Ditt Hex-ID: tinhox5

Vad är din discord tagg? TL Mackan#5421

Vem var det som bannade dig? anders tegnell

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att staffs såg mig döda min kompis och ta saker ur hans ryggsäck vilket inte va fallet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar va uppe på ett tak, dom ramlade ner och tog fall damage. En av dom dog men jag och en annan klarade oss, vi sprang till sjukhuset men innan vi va där behövde min kompis som klarade sig vård så jag skulle droppa tiger balsam till han och då råkade jag slå och eftersom han va låg så dog han direkt. Jag bar min kompis som precis dött till sjukhuset som tyvärr va låst. eftersom det va låst och han inte kunde få vård tog jag sakerna från hans ryggsäck så han kunde få dom när han spawnas igen. Det är mycket möjligt att han som bannade trodde jag slog ner han och sen rånade han vilktet inte va fallet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är rätt att man ska få bann om man dödar någon helt random men detta är ett missförstånd då det inte va min avsikt att döda han, eftersom jag och mina kompisar är seriösa på rp och detta nu råkade hända tycker jag det är lite fel. Han borde snackat med oss innan han banna. Jag har även snackat med min kompis och han sa att det va lugnt så vi blev inte ovänner av händelsen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem bansen är lite likt denna då det är missförstånd och jag blivit bannad innan jag kunnat berätta vad som händ. jag har lärt mig att va mer försiktig och tänka 2 gånger innan jag agerar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade självklart kunnat vara mer försiktig med knapparna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att va extra försiktig och vara tydlig med vad jag gör så missförstånd inte sker.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka