Nekad Pono | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pono

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Vad är ditt discord namn? Ponoponnosson

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Kalle Kreativ
Ålder: 42 år
En liten vindsvåning mitt i staden, där han omger sig med staplade anteckningsböcker och konstiga artefakter.
Kalle har vilt lockigt hår som alltid ser ut som om det precis har blåst upp från en åskstorm. Han bär tjocka glasögon med runda bågar och har en förkärlek för färgglada strumpor.
Kalle klär sig i second-hand-fynd och udda kombinationer. Han har en favoritkavaj med stjärnmönster som han bär oavsett väder.
Kalle älskar att skriva. Han har en gammal skrivmaskin som han använder för att skapa noveller, dikter och mystiska berättelser om övernaturliga varelser.
Han är excentrisk och har en tendens att försvinna in i sina egna tankar. Kalle är en drömmare och ser magi i det enklaste av ting.
Kalle har en bokhylla full av hemliga anteckningar om okända platser och försvunna legender. Han tror att det finns portaler till andra världar gömda i stadens gränder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ge mycket bra rp på denna server har bra erfarenheter. Jag har velat spela på denna server men jag vet att det är bra rp på denna server för den är störst i Sverige så jag har tränat på en annan server innan och nu känner jag att jag kan ta detta steg.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rp för att vinna, att man får låta sina motståndare vinna och alla andra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja , Rdm/random death match = Dödar nån utan en anledning/senarion Vdm/vechil death match = Använder ett fordon som vapen Copbait = lurar poliser att komma efter en fear rp = du måster vara räd om nån siktar ett vapen på dig metagaming = tar info från outcaracter Nlr = om du dör får du ej komma ihåg nåt från senariot Combat log = du får ej logga i ett senario Power gaming = du ska rp på dina skador om du krocka eller gjor ila sig Sunt o förnuft = hur skulle du reagera i real life?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rpat mycket

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tyvärr

Nekad. Dc konto är inte 2 veckor gammalt . Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka