Accepterad PonnyKing | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PonnyKing

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799988369/

Ditt Hex-ID: 1100001320d2691

Vad är din discord tagg? PonnyKing#8745

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Den var i 8 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-22 123533.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en annan bil med en lastbil och flyttade han flera meter och rätt in i en skylt sedan rpar jag inte på mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade pratat med The Lost MC för att gå med dem men dem hade inte plats så dem tar ut en lastbil till mig så ajg kan köra där ifrån men när jag kör så var det en bil som står i vägen och jag kör på dem några gånger men sen slå släpar jag med dem framför lastbilen med fronten och kör ksk 30 meter in i en vägskylt och han flåger långt sedan så kör jag iväg och rpar inte alls på mina skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en bra ban för jag bröt mot några regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare med kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara skita i bilen och kört om den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att göra rätt efter sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag för ni läser dem när ni ahr tid, det funkar inte att bifoga bilden här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka