Nekad PonnyKing | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PonnyKing

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799988369/

Ditt Hex-ID: 1100001320d2691

Vad är din discord tagg? Ponnyking#8745

Vem var det som bannade dig? san

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230223_141812.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag prata lite mycket vilka gäng som har allians med oss så och kanske lite öppet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sons hade åkt till oss innan och vilja snacka men vi kunde inte sen så träffa vi dem på sjukhuset och då börjar jag prata om vårat gäng först sen skulle dem det för vi båda gillar inte ett gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban för det var kanske lite för öppet att snacka om nådant där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag men jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kunna åka till en gränd eller ett gäng hus att snacka samt inte snacka så öppet om gänget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja för ni har mycket att göra och då ska ja inte störa :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka