Inaktuell PonnyKing | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PonnyKing

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad heter du på discord? Ponnyking#8745

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är för att jag vill utveckla serverns RP så mycket som möjligt och göra en bättre spelarbas. Jag kommer göra så RPn på servern kommer bli mycket bättre. Jag kommer göra det roligare för alla andra spelare på servern och för mig själv såklart.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är övertygad att jag kommer klara denna pressen då jag har varit staff på många andra servrar och jag har erfarenhet inom detta området. Jag är väldigt aktiv varje dag och kommer göra mitt jobb hela tiden och kommer knappast rpa. Jag kommer sitta och ta reports och kolla loggsen så att jag kan se som dem inte ljuger i helpsen. När jag inte rpar så kommer jag läsa Medlemskaps Ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor med en trevlig och bra ton. Men sen kan man ju följa "reglen" bemsöta människor med den tonen som man själv blir bemött. Men i huvudsak så ska man alltid vara trevliga mot alla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att folk ska sluta bryta mot alla regler hela tiden ex att dem Powergamiar hela tiden om man krockar in i någon så bara kör man vidare helt utan anledning precis som något inte har hänt eller att man Metagaimar så att man är död så säger man till någon i dc att dem ska hämta dem på torget å köra någon till sjukan. Detta är några påståenden jag tycker är viktiga inom RPn!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att folk ska sluta bryta mot alla regler hela tiden ex att dem Powergamiar hela tiden om man krockar in i någon så bara kör man vidare helt utan anledning precis som något inte har hänt eller att man Metagaimar så att man är död så säger man till någon i dc att dem ska hämta dem på torget å köra någon till sjukan. Detta är några påståenden jag tycker är viktiga inom RPn!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att folk ska sluta bryta mot alla regler hela tiden ex att dem Powergamiar hela tiden om man krockar in i någon så bara kör man vidare helt utan anledning precis som något inte har hänt eller att man Metagaimar så att man är död så säger man till någon i dc att dem ska hämta dem på torget å köra någon till sjukan. Detta är några påståenden jag tycker är viktiga inom RPn!

Hur ser din aktivitetet ut? Att folk ska sluta bryta mot alla regler hela tiden ex att dem Powergamiar hela tiden om man krockar in i någon så bara kör man vidare helt utan anledning precis som något inte har hänt eller att man Metagaimar så att man är död så säger man till någon i dc att dem ska hämta dem på torget å köra någon till sjukan. Detta är några påståenden jag tycker är viktiga inom RPn!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka