Ponnepirat | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ponnepirat

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pontusa067/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Michemoche#3091

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 1983

Berätta om din karaktär. Ponne strakovich är ju då född 1999 och är då 22 år gammal. Han var ett ensambarn och hade svårt med vänner då han har adhd vilket gjorde han väldigt ensam när hans föräldrar var på jobbet. Som tonåring blev det bättre han lärde sig kontrollera det och blev då väldigt duktig i skolan eftersom han använde sin adhd som en fördel. Eftersom han har adhd så kunde inte han lämna saker ogjorda och detta leder till att han började drömma att bli polis och stoppa bråttslingar eftersom att han har införskaffat en sån stor egenskap att kunna jobba jätte hårt och ofta. Han är då från Umeå och har varit singel hela livet eftersom att han aldrig haft ett behov av ett förhållande. Men när han väl utvecklade behovet av det när han blev 22 så valde han att flytta till multistaden för att börja på nytt och för att jobba som polis som han alltid drömt om. Ponne är då intresserad av mc gäng

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så jag kan få pistol och kunna chilla med vänner på mc gäng som redan är whitelistade. Sedan spelar jag mycket på eran server då jag tycker det är den ända roliga när det finns så mycket person man kan lära känna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom eran server är den ända jag spelar på och jag gillar hur mycket personer som är i servern. Och vill lära känna nytt folk och kanske hitta nya vänner. Jag är en kille som är väldigt aktiv på servern också just nu spelar jag inte på någon mer än unive. Sen rätt tråkigt utan wl.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag kolla upp vad för serverar det fanns och eran hade många spelare så jag gav den en chans och den var fantastisk att spela på med alla olika val av bilar och personer att lära känna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är då att lära känna folk och kunna bygga upp ett liv på servern ett liv som jag kan styra från start och där jag kan jobba med det jag tycker är kul. Sedan är rollspel även roligt för att det är så mycket riktigare reaktioner och livsval än att köra vanilla gta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar ingen annan server för tillfället.
 
Tillbaka
Top